kolmapäev, september 30, 2009

Halb päev

Alati ei ole ma siin väga õnnelik, eriti näiteks siis, kui lähen hommikul kooli ja siis tuleb välja, et loeng jääb ära ja koju minnes hakkab vihma sadama, aga mul pole vihmavarju kaasas. Olen õnnetu siis, kui korterikaaslane hakkab mind itaalia keeles sõimama, et miks ma temalt ei võinud küsida, kas ta ka pesu tahab pesta, enne kui ma "täiesti tühja" masina tööle panin ja miks ma kogu aeg oma läpaka laadijat seinas pean hoidma, kuna see võtab ju nii palju elektrit (jah, tean küll, et võtan kõike liiga palju südamesse, aga what you gonna do!). Eriti kurb olen siis, kui mu arvutis ei avane sõprade poolt kingitud CD, mille kuulamist olen juba kuu aega oodanud ja ka siis, kui tean, et keegi kusagil kaugel vajab mind, aga ma ei saa midagi teha ega kuidagi aidata. Rääkimata veel täiesti mustast masendusest neil kordadel, kui vaatan oma kontojääki ning tean, et pean lähiajal ostma 60eurolised inglise keele õpikud mrs Libby seminari jaoks. Ja muidugi ka siis, kui olen oma tõlketeksti ühe lause või ühe paragrahvi juures tund aega pead murdnud ning see, mis lõpuks välja tuleb, pole ikka veel täiuslik; nagu ka siis, kui üritan netist otsida eestikeelset terminoloogiat 20nda sajandi alguses kasutatud tööriistade kohta, aga ei leia midagi kasulikku.

Kuu aega Hispaanias - jee!

4 kommentaari:

  1. Ära nukrutse, you'll get over it!:) ega siis iga päev ju ka ei saja ja meil nt on juba väga külm, eile oli 2 kraadi hommikul, ei väga mõnus ja karge:D...kui väga hätta jääd võid ju alati Pusadelt abi ja nõu küsida;).

    Pea püsti, risti rästi!:D

    VastaKustuta
  2. It's gonna be all right :)
    Sa oled lihtsalt nii ilusas, päiselises ja mõnusas kohas, et mõnel vihmal ja itaaliakeelsel sõimul ei tohiks küll lasta seda varjutada. Ja pealegi võid Sa teda alati eesti keeles vastu sõimata - hästi rahuliku hääletooniga, et ta ei oskaks isegi aimata, millest Sa parasjagu räägid (kohutavalt ebaviisakas, ma tean, ja Sina ei teeks seda kunagi - aga võimalus siiski). Ja üleüldse oled Sa nii vinge tibi, et saad ükskõik millega ja ükskõik kus hakkama :)

    Ole siis hästi tubli!
    Ma mõtlen su peale :)

    VastaKustuta
  3. Liiiisa! Ära tõesti kurvasta, küll saab kõik korda:)

    VastaKustuta
  4. Teete mul tõepoolest tuju heaks, kallid sõbrad! :)

    VastaKustuta