teisipäev, september 29, 2009

Võimatud Hispaania söömad!

Tüüpiline lõuna- või õhtusöök meie korteris, juhul kui otsustame süüa koos, kestab VÄHEMALT kaks tundi, süüakse VÄHEMALT kolmes käigus, toidu kõrvale juuakse VÄHEMALT poolteist liitrit veini ning KINDLASTI virisevad selle kahe tunni lõpus kõik kooris, et kõht on nii täis, aga ALATI jätkub ruumi mahlase meloni ja/või šokolaadikoogi jaoks, ning KAHTLEMATA saadakse iga sööma ajal järjest lähedasemateks sõpradeks.

Homme on mul jogurtidieet.

3 kommentaari:

  1. Mmm... Mulle sobiks. Eriti meeldib mulle see söögiaja pikkus. Teatavasti olen ma ju Eeva Sööb-aeglaselt-ja-palju! :D

    VastaKustuta
  2. Millal ma sulle külla saan tulla...? :D

    VastaKustuta
  3. Nojh, mina nt soon kiiresti, aga see-eest siis veel rohkem...mis ei ole eriti hea variant:D

    VastaKustuta