neljapäev, oktoober 01, 2009

Täna juba parem

Uskumatu kui efektiivselt tõlkimine raamatukogus olles läheb! Kuna mul oli loengute vahel neljatunnine paus, otsustasin koju mitte minna ning raamatukogus tööd teha. Ning päris kiirelt ja mõnusalt on siiani läinud. Võib-olla aitab kaasa ka see, et ma jõudsin teise teksti juurde, kus pean tõlkima hullumeelse mõrvari poolt saadetud armastuskirju. Päris põnev. Ootan juba, mis edasi saama hakkab.

Igaljuhul tahtsin teile öelda, et nüüd tuleb blogipidamisse ilmselt väike paus sisse, kuna homme sõidan Malagale Paulile vastu! Kes veel ei tea - kuigi ma eeldan, et kõik teavad -, siis Paul on see Inglismaal tegutsev fotograaf, kes mulle hirmsasti meeldib ja kes mulle nüüd siia külla tuleb. Nii et järgmisel nädalal ei jää vist noormehe, töö ja loengute kõrvalt eriti aega kommunikatiivne olla. Sorri.

Head nädalavahetust ja olge mõnusad! Ja filoloogid - vaadake, et saate need metsikud rebased ikka korralikult ära ristitud!

3 kommentaari:

  1. oot, te Pauliga nagu käite vä? :D

    VastaKustuta
  2. Eks peab kuidagi üle elama selle aja ilma sinu vahvate postitusteta ;)
    Have fun!

    VastaKustuta