teisipäev, oktoober 27, 2009

Mulle meeldib siin, sest...

...siin saab oktoobri lõpus T-särgi väel niimoodi ringi käia, et palav hakkab; sest kui kell 9 õhtul loengud lõppevad, ei tähenda see mitte seda, et peab koju magama minema, vaid seda, et on aeg sõpradega kusagile baari minna ning terrassi peal istudes hea seltskonnaga huvitavaid vestlusi pidades paar tundi lõõgastuda ja 2 euroste õllede kõrvale hiiglaslikku hunnikut tausta toitu (tapasid) nautida; sest siin on mäed ja palmid ja kõik muud eksootilised asjad, mis minu jaoks nüüd juba nii koduseks ja tavaliseks on saanud; sest siin on lihtsalt kõik nii täiuslik. Ja kõige parem on see, et minu jaoks on see lihtsalt üks tavaline teisipäev.

Buenas noches

3 kommentaari:

  1. Ja mulle meeldib, et sulle meeldib :)

    VastaKustuta
  2. nii äge. ma tahaks ka täna välja minna, alustada nt mingist tasuta filmist gennis, aga kõik õpivad täna! mina õppisin eile, üleeile ja natuke nädalavahetusel, täna mitte, aga nüüd õpivad teised :D
    ota, ma tulen sinna kohe :D

    VastaKustuta
  3. Mul on Sinu üle hea meel! Ausõna!
    Aga see ei tähenda, et see postitus ei tekitaks minus veel suuremat masendust, et ma olen siin, kus on pime ja külm ja pori põlvini ja kodutöid kõvasti üle põlve ja palmide asemel on traktorid, kes ründavad...

    VastaKustuta