kolmapäev, veebruar 17, 2010

Dokumenteeritud esmaspäevaöö

Aeg: esmaspäev, 15 veebruar, 23.15
Koht: elutuba, Jaén, Hispaania

Liisa: no millist meest sa siis endale tahad?
Stefania: sellist tavalist. Pikka, tõmmut, lühikeste tumedate juustega, ilusat, intelligentset, rikast, täiuslikku ja kes mind väga armastaks.
Liisa: selliseid on jah terve maailm täis.
Stefania: ma ka aru ei saa, kuidas ma teda veel kohanud pole.
Liisa: sa käid vist küll silmad kinni ringi.
Stefania: mis sa homme teed?
Liisa: lähen Corte Inglesi (Jaéni Stockmanni) šokolaadi ostma.
Stefania (vaimustunult): Belllaaaaa, Liiiiisa! Que grande!
Liisa: just-just, ma hakkan torti tegema.
Stefania: mulle, jah?
Liisa: muidugi, kellele siis veel! Ma pean siis koogivormi ka ostma.
Stefania: tegelikult me peaks üldse uued pannid koju ostma.
Liisa: jaa, mitte midagi ei saa nende pannidega teha. Isegi normaalseid pannkooke ei saa meie pannidega teha.
Stefania (kavala naeratuse saatel): Liiiiisa, kas sa just ütlesid „pannkook“?
Liisa (kahtlevalt): võib-olla.
Stefania (muie läheb veel kavalamaks): Liiiisa...
Liisa (šokeeritult): ega sa ometi ei mõtle, et...
Stefania: Jaa, teeme pannkooke!
Liisa: praegu?!!
Stefania: muidugi praegu!
Liisa: hull oled või? Vaata, mis kell on!
Stefania: natukene üksteist läbi kõigest.
Liisa: just nimelt, üksteist õhtul.
Stefania: Liiiiiisaaaaa
Liisa: Ei.
Stefania: Jaa!
Liisa: Eiiiiiiii
Stefania: JAAAAA!!!
Liisa: hmm....no miks mitte.

Köögis.

Stefania: Aga Liisa, kuule, kuidas pannkooke üldse tehakse?

6 kommentaari:

  1. Mina teen ka kell 11 tihti pannkooke!

    VastaKustuta
  2. mul tuli meelde, kui tegime Pusadega vahvleid minu pool eelmisel aastal :)

    VastaKustuta
  3. Ma kujutan seda vestlust nii hästi ette. :D Teie elutuba ja kööki....ja Stefania hääletooni ja temperamenti. Tore oli teie juures. :)

    VastaKustuta
  4. me tegime teisipäeval pannkooke, sest oli ju ometi Pancake Day! =)

    VastaKustuta
  5. Tahaks ka pannkooke! Ma ei oska neid ise teha...

    VastaKustuta