neljapäev, detsember 17, 2009

Tulen koju

Kiire-kiire sissekanne minu viimasest õhtust Jaénis aaastal 2009, enne kui mu silmad lõplikult kinni vajuvad, sest et homme võtan ma ette üli-ülipika reisi tagasi Eestisse, et oma fantastiliste sõprade, armsa pere ja oma kõigekallimaga koos jõule veeta.

Täitsa lõpp. Nagu oleks alles tulnud siia ja juba lähen jälle ära. Õnneks siiski mitte lõplikult. Täna korraldasime Triinuga väga mõnusa õhtu oma värskelt suurpuhastatud korteris (millest peaks lausa pilti tegema, et ta NII puhas ja kaunis välja näeb): kutsusime külla Anni ja Mirallese, Kristini, Valerijse ja Radeki ning veetsime vesipiibu, hõõgveini, küünlavalguse ja mõnusa muusika seltsis ülitsilli jõuluõhtu. Sain täna aru, et inimesed, kellest ma paar kuud tagasi veel mitte midagi ei teadnud, on mulle ikka väga kalliks saanud ning mõnes mõttes on isegi kahju lahkuda. Mõtlesime küll veeta väga rahuliku max paaritunnise head-aega ütlemise ürituse, aga praegu, kui kõik külalised on läinud, on kell ikka juba 03:36, mis Hispaania mõistes on isegi suht vara veel, aga kui arvestada seda, et pärast viie-kuuetunnist und on ees on vähemalt 24 tundi ärkvelolekut, siis oleks olnud targem veits varem magama minna. Aga miks peaks 21aastased inimesed targalt käituma? No way.

Igaljuhul homme, või siis täna, kell 12 hakkame siit kodust Eesti poole põrutama; saame Düsseldorfi lennujaama pinkidega terve öö läbi tutvuda, nagu Triin ütles, ning reede varahommikul paneme edasi Riia poole, kuhu õnneks tuleb mu suurepärane noormees mulle autoga vastu, et ma oma kõige paksema riietuseseme ehk kampsuniga -25 kraadises Riias seigeldes ära ei külmuks.

Eestis olen siis eesti numbri peal ka ning jään sinna 10. jaanuarini.

Hasta luego, Jaén! Bienvenido Estonia!

PS! Paul: Valerijs ütles, et „lennujaam“ läti keeles on „lidosta“ vms. Aga et ingliskeelsed sildid peaksid ikka ka üleval olema. Ülehomme, kallis!!!!

PPS! Sel ajal, kui ma teel olen, siis kuulake SEDA LAULU ja teadke, et ma mõtlen parasjagu just teile ja kojutulemisele..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar